söndag 1 november 2009

Bakisblödig

Idag har jag varit nära att börja tjuta ett x antal gånger. Det började när jag vaknade och insåg att hela kudden var svart. Det fortsatte sedan i duschen när jag inte fick ur toffsen i mitt hår, då var det verkligen på bristningsgränsen, men jag hittade en sax och klippte upp den. Sedan skulle jag laga mat och började nästan tjuta för att jag inte var riktigt säker på hur man skulle koka potatis, så jag fick ringa Fanny. Sen vart jag ledsen för att det kändes så ynkligt att bara koka två potatisar till mig själv, så jag kokade lite extra potatisar.
Sedan satte jag mig vid datan och börjar lyssna på Sade - by your side, och då fick jag en tår i ögat, sedan fortsätter jag med Yellow och då kommer en pyttetår också (nästan).

Jag är nog en ynklig människa...

P.S. Det var kul igår i varje fall! Förutom att jag när jag kom hem var svart lite här och var. Jag vet inte om jag inte märkte det innan jag gick och la mig, men när jag vaknade undrade jag ifall jag sovit i skogen. Liksom VA HA HÄNT!? Men jag hade väl bara gosat med den svarta kudden...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar