söndag 1 november 2009

Sentimental... på riktigt

Mm, jag har funderat på det... Kan man vara sentimental i en blogg och hur sentimental kan man vara? Det är klart, nu är det ju inte en enda fan som läser min blogg, så atte det ska väl inte spela någon roll om jag därför väljer att vara lite känslosam här.
Bara för det känner jag mig inte längre så sugen på att skriva något, men det är lite uppbrott nu. Det är kanske lite förändringar i mitt liv. Jag måste erkänna att jag nog kanske inte kommer fixa det, eller snarare att jag inte har en aning om vad jag ska göra. Det gör onte i hjärtiset, nästan hela tiden och det är fan lustigt att man kan ha ont där på riktigt. Alltså att hjärtesorg är sanning, att det faktiskt finns. Kanske inte specifikt i hjärtat, men i bröstet, eller man kan fan ha ont i hjärtat med.

Bara om min älskade väntar, om jag hör hur hjärtat sakta slår, kan jag bli den jag va igår





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar