söndag 29 november 2009

Ae fattar inget...

Okej... Nu sitter jag här vid Fannys data (som Toma, inte Thoma, vägrar att byta batteri på och därför är Fanny lite sur)


I vilket fall som helst, för att summera gårdagen... Det var kul, kanske lite för kul ibland och ibland lite för trisst. För det är ju inte så himlans roligt att sitta ensam på Hugis för att man inte hittar sina vänner, men å andra sidan orkar man inte leta heller. Sen säger en klyftig en, att man ska gå hem och sova istället, men hur lockande är det, när man är tunnt klädd och har cirka 5 mil att gå hem. Det känns inte heller bra liksom.



Men sen hittade jag tillslut Thoma och Nicole, och Thomis vart utslängd, eller inte utslängd men hon fick gå ut och ta en nypa frisk luft i två minuter, och det måste väl ändå vara rekordet? Förra gången var det en kvart, när Drakmamma fick gå ut och softa lite för att hon smugglade lite öl.



Sen dansade Nicole och jag lite crazy dance, och jag råkade klämma fel man på arslet om vi säger så. Jag tror han var engelsman, men jag vet inte, men jag vet inte heller vad den faktan skulle tillföra, men i vilket fall som helst vart det inte kul för någon, speciellt inte för mig.



Avslutningsvis vill jag tillägga att det inte bara är Fanny och jag här nu (såklart!). Det ligger även en karl i sängen, som vi plockade upp utanför mc donalds runt 4 i natt. Nu sitter han upp i sängen... då blir jag faktiskt lite stressad. Alltså vad gör han? Han bara sitter där... Nu frågade Fanny vad han kollade på. Han verkar lite destruktiv. Nu tar han på sig kläderna, först jackan... Ska skrället inte ha några brallor, bara kallingar? Det är faktiskt ganska kallt idag hörrö!?





P.S. Igår var jag typ sådär full... lite som på bilden. Om det hade funnits något gräs jag kunde rulla mig i igår, skulle jag nog ha gjort det. Det var lite så faktiskt.

D.S. Han har fortfarande inte gått. Han sitter och funderar i sängen. Det här börjar bli lite lustigt.

/Smulan!

4 kommentarer:

  1. papper i blyg.....30 november 2009 kl. 07:50

    Fannys nya regel(genom "påstående" från mig) karlar måste nu börja jagas på bomull. frågan är hur vi ska ta oss in , men vi löser nog det.

    SvaraRadera
  2. hahaha "papper i blyg..." HAHAHAHA. Amen fanny snackar jämt om äldre skrällen (karlar), men jag tycker hon överdriver lite när hon börja limma på några grabbar på Hugo som såg ut att i varje fall ha passerat 30-sträcket... Är det verkligen okej eller? Jag vet inte om jag håller med alltså... Helldre en "töntig" 91 än en man som börjar få skrynklig balle, eller? Har jag rätt eller fel?

    /papper fastklistrat på klito....

    SvaraRadera
  3. hahaha ofta jag limmade på dom erika.. det kallas att vara TREVLIG när två killar som inte var från norrköping börjar prata med en. det anser jag inte vara att limma på någon. hellre början till skrynklig balle än en omogen 91a HA

    SvaraRadera
  4. har iaf inte papper på klito...1 december 2009 kl. 11:27

    Jag skulle vilja hävda att jag är en smula klyven men äligt skrynklig? Nej tack! Här får man sg ju varken eller.. Bästa fall har väl mina senaste passerat 12

    SvaraRadera