tisdag 1 december 2009

Tuttar

Tuttar, tuttar överallt...

Erika (snillet) har funderat, igen. Varför är det första som försvinner när man går ner några hekto brösten, bomberna, melonerna, bröna, hallona? Why? Är det verkligen helt okej? Försvinner dom för att aldrig komma tillbaka eller?

Men hur väsentligt är egentligen bröst? BRYBJÖRN!

Men jag vill instifta ett "veckans" här på bloggen och då tänkte jag att det får heta: "Veckans Scarface", men inte synonymt med Scarface som är med i Gangsterfilm. Nej, nej... Jag menar ett halvt simmglasöga som vi hitta på badhuset när vi var runt 13 år och som vi döpte till Scarface.

Veckans Scarface... GÅR TILL SARA AKA PIGFUXS!
Motivering:
Sara blir veckans Scarface för att hon är en av mina bästa vänner, men också för att hon är en av mina knäppaste vänner. Säg den som utan ansträgning kan se ut som en pannkaka på bild... Skriker att en svensk fotbollsspelare ska springa som den gris han är och sedan lite skammset berättar att hon hemskt gärna vill elda upp sin Sverige-tröja. Har världens kladdigaste nördbrillor. Snusar Götebrogs Rapé. Beställer in vitlöksbröd som huvudrätt. Hävdar att hon fått en frusen korv i bröd, vid korvmojjen vid ÖB. Tjacka en assnygg Fjällräven på Kupan. Svepa typ 4 glas vitt vin på raken. Få papper i en blygläpp. DET ÄR SARA!

Jag återkommer med en bild på na ikväll!

/Ursulla

3 kommentarer:

  1. Jag måste medge att jag är smickrad, även om jag först kände en obehagla känsla enda ner i kistan, när jag hörde först hörde nomineringen: veckans scarface. TACK! måste dock påpeka för alla som läser detta att papper situtionen är löst! Angående den frusna korven står jag fast vid mitt ord, fick dock en ny. Du anar inte hur mycket du betyder! du är utan tvekan min bästa knäppa vän!! ps. hoppas du väljer bild med omsorg

    SvaraRadera
  2. Hahahahhaa va i hel..
    När gjorde hon så med vitlöksbröden?

    SvaraRadera
  3. londres, jag var fan inte hungrig och dom var sjukt goda vill jag lova! allt smaka iofs då.. speciellt för lovisa och erika som var helt förundrade över hur gott mat smakar efter några glas sparkling rose

    SvaraRadera