torsdag 31 december 2009

Gått nött ärr

Naa, faktiskt vill jag önska alla ett Gott Nytt År och att alla kan bli sin egen lyckas smed nästa år, speciellt mina vänner och mig själv. Jag hoppas att detta år blir sådär bra som jag hoppades av 2009 skulle bli, men kanske inte riktigt vart. Fast jag ska inte vara sån, för att 2009 var helt okej, med vissa undantag.

Jag sitter och dricker whisky (aa i ett litet shotglas, hehe) och har lust att dra en resumé över året, men jag hinner nog inte det. Fanny sa igår med allvarlig ton att jag faktiskt var tvungen att komma till Linnea till sex och inte en minut senare, "Det är ju faktiskt nyår Erika!" Aha, just det...

Just ja 2010 kommer nog innehålla väldigt mycket och det här året kan jag räkna med mig själv. Jag ska ge allt och sikta mot månen, så kanske jag hamnar bland stjärnorna! Det fixar vi Erika, och sen ett litet message till mina vänner: JAG ÄLSKAR ER!

1 kommentar:

  1. hoppas du hade bra nyår! Puss på skinkan

    SvaraRadera