onsdag 6 januari 2010

to lose my life

Livet är inte lätt, när det är svårt. Om det inte hade varit en av världens i särklass största klyscha, så skulle jag definitivt stoppa in den i munnen och suga på den nu, inse att det faktiskt stämmer och kanske, men bara kanske göra något åt det. Fast nej, jag gör ju inte det. Jag sitter på mitt ständigt växande arsle och tänker destruktiva tankar. Jag vill inte göra något åt det och jag ännu mindre kan... Vart tog egentligen Powererika vägen, när försvann hon? Min egen gissning; Höstlovet i ettan... nån typ av körtelfeber, en lindrig sådan, men allvarligt, jag vart fan så mycket tröttare efter det. Kroppen hängde inte med liksom.

5 kommentarer:

  1. du är en stjärna i mina ögon

    SvaraRadera
  2. men vem är du då? Nu blir jag nyfiken... :)

    SvaraRadera
  3. Du är en kämpe Erika! men man kan inte alltid vara på top.

    Open to everything happy and sad
    Seeing the good when it's all going bad
    Seeing the sun when I can't really see
    Hoping the sun will at least look at me

    Focus on everything better today
    All that I needed I never could say
    Hold on to people, they're slipping away
    Hold on to this while it's slipping away

    All that we needed tonight
    Are people who love us and like

    / Isis

    SvaraRadera
  4. det är bara jag sickan. tycker så mycket om dig. jag vet hur det känns.

    SvaraRadera
  5. du är ta mig fan en de mest livsfyllda personen jag känner. Du vet iaf hur man får andra på strålande humör!

    SvaraRadera