söndag 24 januari 2010

moordor

Jag är så trött på allt att jag inte ens orkar kommentera mina egna tankar. Dom är typ svarta (skulle inte kommentera) och svart är ju ingen färg, det är snarare så man känner sig.

Sen undrar jag varför jag blivit begåvad med ett mindre fördelaktigt yttre? Nu när jag snart snurrat 19 varv på planeten jorden, så är det inte så högpresterande, inte heller moget, att klandra sitt eget yttre och i och med det ge sken av att man sitter med ett flugfiskespö och fiskar efter positiva kommentarer, att så är inte fallet. Men så är inte heller fallet (från min sida), utan jag bara funderar... Vad kunde jag gjort bättre i mitt förra liv för att bli snyggare nu?

För övrigt är jag djävulskt trött på åsynen av mig själv och insynen av att jag är jag, och att jag aldrig kan bli någon annan. Slutet är nästan alltid gott. Jag blir fulare med åren. Jag har problem. Ae jag vet inte...

4 kommentarer:

  1. jag skulle inte ha något emot att byta utseende med dig erika,du är naturligt söt och har en utstrålning som många saknar. Du är en person som man alltid har roligt med, som man är stolt över och gärna berättar för andra hur tokig du är. Du är speciell var nöjd med det! :)

    SvaraRadera
  2. Det lät som Cassandra här
    innan men kanske har jag fel.
    Vet att du inte ville ha massa gulligull kommnetrare så jag tänker bara skriva att jag inte håller med.

    SvaraRadera
  3. jag är inte homo.25 januari 2010 kl. 04:56

    amen får väl jag bara säga att jag känner likadant. fan jävla påsar under ögonen tillochmed jag ser fan ut som en pluffsig mormor. du behöver inte införskaffa dig något gammalt begangnat flugfiskespö från hela, för att jag ska säga att du har ett av de vackraste ansikten jag vet.

    SvaraRadera
  4. erika ? hmm vet ej vad jag ska säga . håller ej med dig . jag menar du kan gå utan smink utan o vara osäker. du är naturligt fräch. du har kropp som många skulle dö förr. så tycker ej du ska nerdvärdera dig så som du gör , ryck upp dig för fan kvinna

    SvaraRadera