fredag 8 januari 2010

Badhuset?

Igår när vi var och fika kom brudarna på den geniala idén att de skulle till badhuset. Okej... Men det var ju å andra sidan mest för att träna. Lovisa ville följa med, så hon tänkte skolka från skolan, fast hon ångra sig nog lite när hon tänkte på vad fröken skulle säga om det kom fram. Priset tog nog ändå Cassandra som sa att det var powerwalk till badhuset som gällde, POWERWALK!? I typ 15 minusgrader? Jorå, som den diplomat Cassandra är, så lyckades hon övertala samtliga typ, dock inte mig, som var osäker... så ingen bathhouse för mig alltså, jag måste ändå skriva klart min judendom, finanskrisarbetet på 5 saftiga sidor, en krönika känns det som jag kan försöka åstakomma och lite mer där till.






Denna sko vill jag prångt ha, men pengarna (som vanligt) är ju problemet. Kanske om jag kränger lite skor som jag inte vill ha längre, typ tradera, might... Sedan vet jag att skon påminner om minimarkets, men det är Jeffrey Campbell och han verkar vara lite härmis, men allvarligt lite brybear på det alltså.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina.
    Jag vill ha nya vardagsskor.
    Eller kläder i övrigt.

    SvaraRadera
  2. haha nästa gång får du följa med (man känner att man lever). Glöm ej skivbränning next week. Tack för ikväll och igårkväll.

    SvaraRadera