torsdag 26 november 2009


Ja... det var inte igår jag skrev, inte i förrgår, inte heller dagen innan det. Med andra ord; det var ett tag sen jag skrev. Varför? Har jag varit upptagen, haft mycket att stå i? Läxor, jobb osv.?
Nja... det är snarare så att mitt liv har hamnat på villovägar. Det känns inte jättebra i magen. Inte alls egentligen. Jag försöker ändå tänka positivt. "Det som inte dödar, härdar". Okej, jag håller med, men det är svårt att ta till sig det när det mesta suger. Suger kanelsnäcka att jag har religionsprov imorgon och inte tränat ett dugg, och det värsta är att jag inte känner någon press över det. Jag har liksom tappat det... Tappat kämparglöden i en papperskorg, som sopisarna har hämtat upp och bränt upp, försent att hämta tillbaka, slut, finito.


När jag får bebis ska den heta Skye eller Nike, eller både och.


1 kommentar:

  1. Du kanske inte gillar Green day men när jag känner sådär brukar jag lyssna på deras låt " Good ridance" . Då känns det lite, i alla fall lite, lättare =)

    SvaraRadera