fredag 30 oktober 2009

Ja ja ja

Idag skulle jag ha pluggat. Hela veckan skulle jag gjort det. Jag ligger lite efter. Karin är nog lite arg på mig. Jag är nog å andra sidan inte den enda som inte lämnat in.

Nu såg Erika någonstans att det var "dollarras", yippie tänkte hon och loggade in på ebay och började spana efter saker att klicka hem. Men sen hade hon inte så mycket pengar (saaaad), eller hon var inte pank, men hon hade börjat kammat hem några vuxenpoäng, blivit ekonomisk och förståndig. Hon skulle sluta med att handla upp alla sina pengar. Hon ville bli lite sparsam...

Sen ett litet message till cheestaah och fanny / från kaffebryggaren:
Jag har inte glömt skorna... Om ni inte känner igen dem, så kan jag hänvisa till Camden Market, och sen behöver jag nog inte nämna något mer. Kanske kommer jag beställa hem dessa skor inom en snar framtid. MOHAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar