onsdag 14 oktober 2009

Varför föddes jag med en pung i pallet istället för en hjärna?

Det är synd om mig...
  • Synd om mig för att jag är en social inkompetent människa

  • Synd om mig för att jag har eksem i hårbotten

  • Synd om mig för att jag är rutten

  • Synd om mig för att jag har NK B prov imorgon och ännu inte direkt börjat plugga

  • Synd om mig för att jag är ganska patte som gör en "tycka-synd-lista"


Men det blir ju såhär.. När allting har gått som på min tandställning (räls), så blir man så jävla deppig när det man räknat ut inte blir riktigt som man tänkt sig, blir liksom på den soppiga sida av livet. Men det är bara att fortsätta och tänka att det händer alla, även om det känns som om jag har någon jävla otursfågel i min livsryggsäck. En stor korp eller något fan.




Jag och Jekka på bilden : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar