onsdag 3 februari 2010

I'll just nod, I've never been so good at shaking hands

Ibland kan man ju undra om jag legat under en sten under vissa perioder av 09. Kanske är det därför jag missat Casablancas, 11th dimension, som är bättre än riktigt bra och som jag just nu är i färd med att lyssna sönder. Ville spela Allan och skrev till linnet; Vill du ha en bra låt, varpå jag länkade ovan nämnda låt. Linnea visste såklart vilken den var och hade självklart hört den och ett ex andra från hans soloskiva. Jag tror kanske Linnea misstänker att jag är född en kvart försent, men jag vet inte...

Synd att karln är så fruktansvärt snygg också.



1 kommentar:

  1. Frågan är om en kvart räcker ;) du måste lyssna på heart in a cage också, the strokes vettu! ps. har lite casablancas i bilen, tar vi nästa gång vi är på färd.

    SvaraRadera