lördag 13 februari 2010

Fifan

Sitter vid Fippans data. Har legat här hela dagen.

Tequila igår, aj på huvve idag. Jag var helt snurrig igår. Jag tror jag fick den där tequilafyllan. Som typ föräldrar minns när man nämner tequila, och som fick dem att aldrig mer dricka det.

Det allra roligaste var ändå att jag tänkte att jag skulle supa mina classmates under bordet. Nu ska Anna och Johanna få se, tänkte jag. Erika spottar inte i glaset. Dessvärre vare jag som hamna under bordet och Anna fick agera typ som om hon sålt en hängbiljett till mig, för jag hängde på hennes arm hela vägen ner till Hugo. Sedan gjorde jag bort mig 50 gånger, så sen gick jag hem istället... Slutet gott, allting gott!

3 kommentarer:

  1. Haha, fy faan för Tequilarace. Snacka om att man blir coco i pallet:P hahha men kul vare i alla fall!!

    SvaraRadera
  2. kan fan inte tänka mig dig , dra i dig 8 stycke. du som lägger kvar allt så i munnen som någon finsmakare

    SvaraRadera
  3. eh fifan. Tequila - no more... :)

    SvaraRadera