onsdag 2 november 2011

köp inte grisen i säcken

Hallå, hallå. Jorden snurrar fortfarande, det forskas fortfarande om liv på mars, pluto är fortfarande den minsta planeten (kallast också va?? ligger längst bort?), jag måste fortfarande damsuga under mitt skrivbord. Det är med andra ord, precis som vanligt.

Tiden står still, och när tiden står still tänker jag ibland att man kanske kunde spara lite tid tills framöver. Sen tänker jag att man plockar in tiden lite då och då, eller ger bort den till någon annan liksom, som inte har så mycket tid. Tack för tiden liksom, tack tack osv osv.

Är så jävla kul att lägga upp bilder på sig själv, men sen tänker jag att det är lite osmakligt. Speciellt när man står vid ett parisehjul och ser ut som man gjort ifrån sig.

Har en cornetto i frysen. SEGER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar