söndag 12 december 2010


Hej dagboken!
Vad gör du? Vad gör jag? Vad hände igår? Varför går alltid sara och jag bett på konfektyren?
Det hände inget märkvärdig utanför mc eller? Vad är en limmrick?

Tänkte dra en kort resume över gårdagen eller kanske närmare natten, morgonen typ. Kommer till sara. Förlikar mig med att jag kommer få sova på soffan, skinnsoffan med divan. Blir helt förpassad, har inte en chans..... Vaggas in i skummit läge, drömmer drömmar om glittrit Norrköping som jag springer i och sen kommer arg Oskar Linnros och mimerar. Vaknar av ett jag blivit ett med skinnis. 07.45 släpper sara en fis och jag vaknar då till på riktigt.


att man bara kan mää...


1 kommentar:

  1. jag känner mig mållös. jag vet inte vad som gåtr att tillägga? Jag har inga svar, inga svar alls.det känns som dessa frågor bör förbli obesvarade för allas säkerhet.

    SvaraRadera