lördag 10 april 2010

GRATTIS SARA! Min lilla puppiluppi, ikväll/natt ska vi dansa lite på Huggan, så ska vi pungsparka alla karlar som kommer för nära och säga att vi är ihop. För det är vi ju faktiskt!

Men förresten David och Sara, era onda andar... Jag har fan ente hittat något att ha på mig ikväll, så jag funderar faktiskt på att inte anstränga mig så mycket för en gångs skull, men det känns fel. Jag ska försöka, men å andra sidan är mina ögonbryn korpsvarta och jag ser lite spaced ut i ansiktet, kanske räcker det?




Peace

3 kommentarer:

  1. JAJJÄMÄN!

    Jag fotade inte så myckrt igår men har allt några bilder. Jag såg verkligen liten ut i min utstyrsel.

    SvaraRadera
  2. Vi är ju det, och det känns skönt. ingen press att dra hem någon avdankad snopp, eller man har en bra ursäkt.. Dock får vi ju köra lite öppet IFALL det skulle komma en redig karl till norpan (troligt...) men IFALL!

    SvaraRadera
  3. Jag vill ju egentligen inte vara den som är den men en uppdatering skulle vara på sin plats :)

    SvaraRadera