tisdag 2 mars 2010

hoppa om du vågar, riskera ditt liv

Tack Sara för att du typ är den enda som tar dig tid att kommentera min blogg. Du är Sara W (är här) och den jag som uppskattar mest som läsare, av mina fem läsare... Liten eloge till cassa för att du har kommenterat några gånger, men dessvärre inte spelar i Saras liga. MIN BLOGG LEVER FÖR DIG SARIS! HOPPAS DU FATTAR!!!

P.S. Jag hyser inga missförstådda kärlekskänslor för Sara, ack man kan tro det då jag ganska ofta omnämner henne i bloggen, men som sagt, hon är den enda sanna läsaren! Messias, jesus, den utvalde, frälsaren, säga vad man vill...

Cassandra, jag har faktiskt pluggat ikväll. Hoppas du kan bjuda mig på en kopp te i baracken nån dag för att jag varit duktig?




2 kommentarer:

  1. Det är ju bra att du har en kamrat som intresserar dig i alla fall hihi ;)

    SvaraRadera
  2. inte bara kommenterar jag, jag har tillägnat en blogg, efter DIN begärna! bara för att jag gillar dig så mycket. ps den är hemlig, men du hittar den på enlivssummering.blogg.se

    SvaraRadera